Mar. 13, 2013

Min kropp sviker mig just nu. Mitt högra ben och höft strular och vänster knä har låst sig 170000 ggr sedan i helgen. Mitt huvud dunkar, jag mår illa, äter godis (?! Köper ALDRIG godis och det är ju knappt gott), magknip och ångest. Tror att jag får göra en rensning av kroppen i några dagar. Måste planera den rätt bara för jag kommer faila på vattenfasta så måste ta ett annat alternativ, tips?

Alkoholen går det bra med iaf så det är skönt! :-) Känner verkligen att jag inte vill förstöra mig själv så ska la fortsätta med att hålla mig ifrån det så mycket jag kan. Men OM jag känner för ett glas vin så får man ju, dock inte ännu -vit månad :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0