Resfeber

Oj oj, om 24h så sitter vi på planet mot New York! Woopidooo!

Har dock sjukt mycket att hinna med innan dess med det ska nog kunna lösa sig =) Det gör det alltid men måste försöka hinna med lite planerin om vad vi ska göra första dygnet i NY då vi far vidare igen sen och kommer tillbaka i ett dygn innan vi kommer hem. Vill ju hinna med så mycket som möjligt när man är där menar jag :P

Vägde mig imorse och upptäckte något konstigt från igår, en oerhörd minskning. Det är inget jag litar på men lite skönt att inte se de siffrorna jag såg igår i alla fall. Jag kom även på att jag kan inhandla Alli i NY innan vi åker så att jag kanske kan slippa gå UPP i vikt under semestern och om jag har tur så kanske jag kan lyckas få bort lite om jag håller mig i skinnet och inte stoppar i mig ALLT som ser gott ut. Men man vill ändå prova det som är spännande och nytt liksom -god mat är ju tyvärr vad det är, gott- och vem vill säga nej till en (EN!) iskall drink på stranden när det är +28c?!

Jag funderar på om jag ska köpa på mig en extra burk med Alli när jag åker hem för att få en liten extrastart, de säljs ju inte längre här i Sverige. Äh, får se hur mycket pengar man har kvar :P


(weheartit.com)

Kommentarer
Postat av: Selena

Har du testat dom där "alli" förut? Funkar dom? :)

Svar: Ja jag har ju det =) Och de fungerar faktiskt och ger den där lilla extra knuffen som gör det hela liiiite roligare att ställa sig på vågen. Det är kanske inte värt om man bara har något kg att få bort då det är ganska dyrt men om man som jag ska få bort typ 40kg så känner jag att jag gärna kan köpa med mig då det har fungerat förr för mig.
Matkluven

2013-01-31 @ 13:44:22
URL: http://Selenathin.blogg.se
Postat av: ems

hej. jag köpte alli förut när det sålldes. är en aning bitter nu när de inte finns i sverige längre. tänkte höra om du har koll på något annat som säljs i sverige som kan funka bra om man ska hoppa ner lite i vikt? :P Ha så kul i NY!

2013-02-11 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0